söndags tänk

snart är de läggdax för mig, men känner att jag vill sitta uppe ett litet ta till. sitter å lyssnar på lite Rascal flatts låtar och jag tycker han är så bra!
imorn är det måndag den 3 augusti och det betyder att mamma börjar jobba, och eftersom petta jobbar lite nu också så kommer jag vara ensam hemma på dan å de kommer vara jätte skönt. att bara få vara för mig själv här hemma lite, de har ju inte blivit så mycke sånt. så jag ska njuta på morgonen när jag ska äta frukost. jag kan sätta på musiken i vardagsrummet och känna mig fri, kunna hoppa in i en dusch utan att behöva säga de till nån. det är sånt som gör så att man längtar tills man flyttar hemifrån, men när man gör de serveras inte maten på bordet, ingen som plockar ut ur diskmaskinen, ingen som tvättar kläder eller fönster, allt sånt kommer man få göra själv... men än behöver jag inte tänka på de, de är nog ganska långt kvar tills jag flyttar hemifrån... nu sprang mina tankar iväg utan nån anledning, men de är väll så de ska va i en blogg antar jag, inte för min är så intressant men sak samma... hoppas att solen skiner imorn så man kanske kan få lite sol på sig. och så blir de bio på kvällen om han inte blivit ännu sjukare,,

ha de bra /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0