sunshine

Godmorgon mina små kycklingar! igår åkte vi hem till kusinen som fyllde 21, de bjöds på tårta å kakor å de va mums!  vi stannade inte så länge eftersom jag skulle ha träning, jag missade precis löpningen,. (OJ vad tråkigt) haha.. träningen gick väll helt okej annars, vi körde lite teknik, sen i slutet fick jag stå i mål, trevlans. jag å kentha (min tränare) kom fram till att jag itne ska stå den första matchen, utan ajg ska träna lite till först, å de är heeeelt okej för lilla mig..

idag händer väll inte så mycke, skulle följt me syrran till house of pain, å sen skulle vi ta en promenad,. men erika skulle följa me så då kändes de lite onödigt om jag skulle följa me. så nu sitter jag här utan planer igen. jag ska gå å äta frukost och tänka ut nått.

ha de bra /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0