tisdag

Efter en helt värdelös dag igår som jag typ bara spenderade i sängen, åkte jag hem till viktor. vi gjorde inte så mycke, kolla på tv, viktor lagade mat å jag kollade bara på för att hålla sällskap. efter maten spelade vi tv-spel för första gången tillsammans. de vart ett bilspel och jag va helt värdelös men de va kul ändå =P vi gick å la oss halv 9 för å kolla på beckfilmen som gick på kanal 4, men eftersom de är så jävla lång reklam vid 10-tiden för de är nyheter imellan så hann jag somna. vaknade upp vid 11 för tvn va på, så de va bara att stänga av den och somna om..

idag gick jag upp vid 10 för jag kunde inte sova. jag sover så himla dåligt på morgonen eftr att viktor gått till jobbet, jag har svårt att somna om, å när jag väl somnat så vaknar jag hela tiden. åkte hem vid kvart i 11 å efter de har jag bara varit lite i centrum för att leta present till min kusin som fyller 21 idag. ska dit lite senare å fika och sen ikväll blir det träning,. bra att träna direkt efter tårtätande. jag kommer fan spy haha :D

snart börjar skolan ÅNGEST! :D:D nej men de blir väll helt okej ett ta iallafall. tills man tröttnar! men nu så ska jag försöka hitta på nått att göra. skriver kanske mer sen. Ha de bra /TINa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0