tjohooo!

matchen idag gick helt okej, vi vann med 3-6 och jag fick rädda en straff, så jag är nöjd! vi fick spela på gruset och de va ingen höjdare faktiskt, fick sand i ögonen och bollen studsade lite som den ville.. ikväll blir det att bara ta det lugnt, ska kolla en romantisk komedi klockan 9 och äta upp den sista chokladbollen!

imorn är det måndag och skolan börjar närma sig med stormsteg.. ska ner till centrum imorn så får kolla på lite block och sånt som behövs till skolstarten. ska även kolla efter benskydd och målvaktshandskar! jag har så jävla konstiga händer så jag har svårt att köpa handskar, men får hoppas jag hittar några som sitter bra! nu har jag inte så mycke mer att skriva så sätter punkt här.

ha de bra /TIna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0