tråk inlägg... varning :D

igårkväll åkte jag till västertorp å mötte upp viktor å vladde på pizzerian, vi gick hem till viktor ett ta å dom satte sig å nörda tv-spel. vid 10 tiden drog vi mot vårberg där vi träffade angelica å danne, vi gick till en strand där, där de skulle vara "strandfest" haha men de va de typ inte. de va några i min ålder typ som satt å drack i mörkret å lyssna på musik. de va typ fjortisfest. en kille där va full för första gången också, PINSAM GRABB.. aja, hans val. jag hoppas jag inte beter mig sådär, då är de pinsamt! men de tror jag inte att jag gör. jag går inte fram till en kille jag inte känner å förklarar varför jag inte har en tändare på mig när han frågar. haha de va ju sjukt kul. idiot alltså :D jag, viktor, vladde å erik drog vid halv 1 kanske, de blev ganska tidigt för vår del, men de va skönt, de vart lite kallt på kvällen faktiskt.

idag skulle jag egentligen åkt till flaten med angelica, men hennes telefon strejkade så jag åkte in till stan med mamma istället, hon skulle hitta ett par sommarskor då hennes har gått sönder, men de va lättare sagt än gjort, men så är det väll alltid, men hon hittade tillslut ett par, men nu är hon inte nöjd ändå, för ena skon e typ större än den andra å blablabla. nått positivt är ju iallafall att bajen vann idag mot djurgårn! djurgårn gjorde självmål, men mål som mål. tråkigt bara att bajen inte kan göra nå mål!

imorn är det måndag å de betyder att det är ungefär 1,5 vecka kvar tills skolan börjar.. ÅNGEST! får hoppas de blir ett bra år i skolan, de är ju ändå de sista, så får ta vara på alla lediga dagar man får!

de vart ett jäääävligt tråkigt inlägg men skitsamma. ska träffa syrran imorn kanske, ska även försöka komma ut å springa lite, men får se hur de blir med den saken. ha de bra /TIna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0