träning

godkväll.. träningen gick helt okej idag. ibörjan av träningen hade vi "fys"test där vi skulle löpa. man skulle springa 5 varv på tid och man fick hoppa av vid vilket varv man ville. jag orkade 3 varv med vila på typ1-2 minuter emellan, ganska nöjd faktiskt, även fast de va långt ifrån bra! har duschat å käkat typ 4 tuggor spagetti å köttfärssås. är knappt hungrig efter jag har tränat. dricker ett glas mjölk sen är hel igen! eller nästan iallafall. har ont i axeln å ryggen, men de får jag alltid efter jag tränat. eller axeln har kommit på senare dar. när jag slänger mig å så. måste landa fel eller nått när jag slänger mig. fick riktigt ont idag efter jag hade slängt mig en gång, men får väll fråga robin vad jag gör för fel..

imorn går jag i skolan från 10:20 - 16:45 med en håltimme mitt på dan som är på 2 timmar å 30 minuter. KUL. hoppas dom kan fixa de mellanrummet på nå bra sätt! 

skriver nog mer imorn. ha de bra godnatt /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0