usch å fy!

efter att ha varit hos viktor till typ 1 tiden åkte jag hem å lallade framför datorn. jag hade varit sugen hela veckan på att gå på bajen matchen, men hade ingen att gå med. när de va en timme kvar till matchstart ringde jessicas pappa upp henne för att övertala henne att gå med mig på matchen, och så blev de. men dom vann ju inte även fast jag va på matchen. de vart 2-3 så några mål fick man ju se, men de hade varit bättre om de hade blivit 1-0 så de skulle blivit en bajen vinst!

nu sitter jag i mitt rum å kollar på nån "skräck" film på 6an, eftersom jag e ensam så e den lite läskig faktiskt, får se om jag somnar sen ikväll ;) haha jag kan va lite tjinkig, men de brukar oftast gå bra haha :D imorn är det iallafall match och jag hoppas de går bra.. och att vi får ihop bilar så de räcker så alla kommer ut till stadshagen! något som suger är att vi kanske kommer få spela på grus å de har vi fan inte gjort på två år, så de kommer kännas konstigt om de blir så. men jag hoppas det blir gräs!

nu har jag inte mycke mer att skriva så jag säger väll godnatt nu så skriver jag nog några rader imorn.. ha de bra /TIna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0