frdagsmyyyys

hallojjsan. idag är det fredag och hittils har jag inte gjor nånting,. jag skulle egentligen övningskört, men petta har jobbat hela dan så de sket sig, sen så  skulle jag ha träffat markus, men så vart de inte för mamma skulle ha busskortet till jobbet. så jag har bara suttit hemma. har haft lite klädångest inför kvällen, men de löste sig och jag kanske lägger ut en outfit sen, inte för att de är så speciellt, men ändå! om två timmar blir det att möta upp släkten och äta middag på skanskvarn, vad som händer efter de får man se, kanske åker hem till viktor eller nått.

åt nyss en chokladmuffin å drack två glas mjölk så nu har man lite ångest, men vafan, får träna bort de en vacker dag ;)
ha en bra dag /Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0