vad vill mitt hjärta?

Igår åkte jag hem till viktor på kvällen och det käns konstigt när han frågar om en puss när jag förut ville ge han så många pussar de bara gick, och det kändes konstigt när jag gick när vi inte pussades alls. de käns så stelt när vi träffas nu och de beror på att jag inte har bestämt mig hur jag vill göra och jag vet inte hur lång tid de kommer ta innan jag har bestämt mig. jag tycker de e jätte svårt. folk säger "följ ditt hjärta". men vad säger mitt hjärta egentligen? det är de jag inte vet!

när jag väl va hemma idag vid 12 så hade jag ställt in mig på att jag skulle iväg å ha match, men vid typ halv 1 fick jag reda på att matchen va inställd. de va skönt men ändå inte. jag älskar å spela... när jag gör bra ifrån mig.. men jag har lite ont i kroppen just nu. har lite ont i ryggen och så har jag ont i ena axeln för jag är en fegis när jag slänger mig så jag tar i armen a marken tror jag så axeln tar skada, får försöka lära mig att landa rätt, och försöka inse att de gör inte så jävla ont å landra på marken!

jag va nyss nere i centrum med emelie nu också. följde me henne å hämtade ut kläder från hemköp som hon hade skickat efter, och så gick vi å käkade på donken så nu känner man sig tjock haha :D träffade robin också å de är alltid lika trevligt!

ikväll händer väll inte mycke.. blir antagligen en lugn kväll och kommer försöka gå å lägga mig tidigt så jag är pigg å alert imorn när jag ska ha engelska B på morgonen. är jätte nervös inför engelskan för den är med andra klasser och jag stammar jätte mycke när jag pratar engelska så ajg kommer skämmas varje gång jag måste prata! är också nervös för jag är inte ett dugg bra på engelska och är typ "rädd" för att vara sämst i klassen. men man är ju där för att lära så jag får hoppas jag blir 5 ggr bättre när året är slut!

nu sätter jag punkt för mig. ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0