<3

Tjenixen! igår väcktes jag av att mattias ringde mig  halv 10 å frågade om vi sk ulle ta sällskap till farstahallen, och eftersom jag ändå skulle dig hoppade jag i mina kläder å gick ut å mötte han. va där å kolla fotboll tills klockan vart 12, då gick jag å mötte emelie i centrum för att vi skulle kolla mellandags rean. alla är som tokiga å man vill slå alla i ansiktet som puttas å har sig! jag fick iallafall med mig lite saker hem, men jag köpte bara en grej på rean, å de va en tjocktröjja för 200 kronor på carlings. sen vart de en parfym och  ögonskugga som fick följa med mig hem. efter den jobbiga shoppingen åkte jag hem till viktor  å tjocka mig, så nu behöver jag inte äta godis eller nått på ett år käns det som, fast de kommer spricka redan ikväll för jag å jessica ska gå på bio =)

idag efter att jag hade varit hos viktor följde jag me mamma till centrum en stund. jag fick med mig 2 bh-ar och en vågtång till håret. och så vart jag ett halsband fattigare :( jag fastnade med handen i halsbanden när jag skulle sätta på mig min tröja, men så satt båda halsbanden kvar så jag trodde dom va hela. men sen när jag å mamma hade varit på stadium så kände jag efter dom å då hängde bara kedjan kvar på ena halsbandet å de två ringarna som va på hade ramlat bort :( men de finns inte så mycke att göra, får hoppas dom får in flera såna så jag får köpa ett!

nej men nu orkar jag inte skriva nått. ha en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0