dagen innan fredag

Nu har jag tränat och man känner sig så bra efteråt. men de va inge kul att behöva gå ut när de snöa å när man inte har nå jävla vinterskor! nu har jag iallafall duschat å så, så nu luktar jag gott igen! jag försöker kolla på paradise hotel p internet eftersom jag missade de förut, men de går inte så jätte bra för mig eftersom jag inte har nå jätte snabbt internet vilket suger jävligt hårt. istället för 22 minuter, tar det 2 timmar att kolla. och de orkar jag fan inte egentligen! men vill se pandoras ask och utröstningen! 

imorn är det fredag och det betyder att det är helg, och att det är skolavslutning. det är fredagen innan julafton ;) jag ska träffa pappa på eftrmiddagen med syrran, å lite pirrigt är det faktiskt, eftersom vi inte har träffats på typ 10 år? vi har inte ens pratat något under den tiden, men imorn blir det iallafall av. efter de ska jag hem till farmor å julpyssla. göra lite godis å sådär. det blir mysigt =) 

nu ska jag se om man kan kolla lite på paradise hotel eller om de tar stopp efter 5 sekunder. sov gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0