den där jävla robin!

Sitter nu å väntar på att robin ska hämta mig. jag frågade han för typ en timme sen, då sa han att han förmodligen inte skulle till träningen, sen frågar jag elina om hon ska åka den vanliga vägen, och då säger hon att hon ska få skjuts av robin HALLÅ JAG DÅ? haha, så nu får jag skjuts iallafall, den jäveln kom inte undan haha :D TACK ELINA! :D

efter att jag kom hem från skolan har jag suttit å hållit på med en sak som gick mig på nerverna, jag skar mig på en sax å sen märkte  jag ett stort fel, men de vart bättre när jag satte mig ner och tänkte lite, men HElT bra vart det inte! skit samma!

idag är det som sagt fysträning och jag kommer vara helt slut när jag kommer hem, sängen kommer vara lockande direkt efter duschen.

Ha en bra kväll /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0