Det vart som jag ville =)

1. Jag har insett att min senaste kyss var en hejdåkyss
2. Jag lyssnar tvn
3. Jag pratar hackigt! :O
4. Jag tycker om mina vänner
5. Igår var jag i skolan och gjorde ingenting
6. Min första riktiga kyss var i spelet "sanning och konsekvens"
7. Jag avskyr när folk frågar ignorerar mig
8. Kärleken är underbar och förjävlig
9. Jag gillar att pussa på min älskling
10. Jag kommer alltid att vara Tina
11. Jag är hemligt förälskad i tomtenissen
12. Sist jag grät var idag
13. När jag är glad så syns det
14. När jag vaknar på morgonen är jag trött :O
15. Innan jag går och lägger mig släcker jag lampan
16. Just nu tänker jag på varför du är som du är
18. Idag har jag inte gjort någon nytta
19. Inatt ska jag försöka sova
20. Imorgon kommer jag kanske ta en joggingtur med Emeloiisan
21. Jag vill verkligen att du ska svara på mina sms, eller ringa mig å förklara varför..



TJOHOOO, Erik vann Idol. det tyckte jag va bra, men jag tror calle kommer komma långt också =)
ska snart gå å lägga mig. vilket jag tror kommer bli jobbigt för att en viss person inte vill prata med mig, och jag får ingen respons alls på det jag skriver till han. det ända han har skrivit är att han vill vara ifred och att han inte orkar prata. undrar när han kommer höra av sig, har träffat han en gång den här veckan, å de verkar inte som om det kommer bli nå fler gånger :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0