=)

Det vart en väldigt kort skoldag för mig idag. kom till skolan 20 i 12 och hade människor i behov av stöd till klockan 1, sen fick jag gå hem, snällt! nu e jag i stort sätt klar med mina julklappar, det är bara lite småfix som måste fixas, och sen är det bara att slå in dom och lägga under granen när den kommer upp. på rusta köpte vi en silvrig gran, skönt att kunna bryta traditioner ibland och testa något nytt.

nu ska jag springa ner till centrum å lämna tillbaka en grej, kan inte säga vad för det är en julklapp ;) och efter det beger jag mig till vin vktor, han slutar 4 så vi lär tajma varandra ganska bra.


Snart är det:

- Helg
- lov
- julafton
- nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0