fjärde advent har passerat!

Igår var det fjärde advent och det firades med dopp i grytan hemma hos farmor. jag fick även med mig viktor, vilket var trevligt. erica å rickard skulle hämta upp oss med bilen, vilket va kul, för det är en jätte liten väg där det står bilar parkerade på båda sidor. när vi skulle åka från mig så är det en bil som försöker komma ut från sin parkering men sitter fast, men är lite ute lixom, så vi inte kom förbi. viktor å Brorsan hoppa ur vår bil för att hjälpa till att putta på... bilen kom loss, men nu har vi ett till problem, bilen var vänd åt vårat håll. å vi hade en bil bakom oss,  så vi hade världens problem att komma ut där ifrån haha, men kul va de!
efter doppet åkte jag å viktor hem till honom å gick å la oss direkt!

idag vet jag inte vad jag ska hitta på. ska skicka iväg ett sms till wille sen å se vad han gör. men han lär väll vara upptagen som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0