fredag-lördag

Jag har inte haft något internet sen igår, det är därför jag inte skrivit nått! igår var det iallafall julavslutning i skolan. jag kom tid kvart i 9, då va de lite fika i klassrummet för dom som ville ha. sen gick vi ner till aulan där de va en "talang tävling" den sämsta vann, men det är väll så de ska va? efter skolan gick jag hem å bytte kläder sen så gick jag över till syrran å kollade på när hon fixade sig. vid 2-tiden gick vi ner till centrum för astt möta upp pappa. va? sa jag pappa? ja, jag gjorde väll de! de va lite nervöst faktiskt, till å med syrran tyckte de. vi kände inte igen han alls, så de va tur att han såg att de va vi, annars hade de blivit lite tokigt :P vi tog iallafall en fika å prata lite. vid 4 tiden va jag tvungen att gå så de fick vi säga hejdå! jag sprang hem, packade ner lite saker i en väska, sen hämtade farmor å kusin mig för att sen bege oss till farmor för lite julpyssel! =) de vart "snöbollar" av vit choklad och marsipanfigurer, de va trevlans, sen kollade vi på en film som va välldigt seg!

idag har jag gått med kusinen i farsta centrum å köpt de sista julklapparna, fan vad mycke folk de va. ville döda allihop för dom går in i en typ medvetet, HALLÅ JAG ÄR OCKSÅ EN MÄNNISKA SOM VILL FRAMÅT LIKA MYCKET SOM DU! jag är jävligt glad över att jag är klar med mina!

nu ska jag typ följa med mamma ner till centrum i snöstormen ^o) ha de bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0