Fredag! =)

Sitter i skolan och har i stort sätt inte gjort någonting, när jag kom till skolan skulle vi ner å äta frukost, så kom luciatåget och vi lyssnade på de. sen så gick vi upp i klassrummet å vi lyssnar på mongo musik, typ barnlåtar å gamla låtar. Den ända nytta jag har gjort är att jag har sammanfattat en artikel typ, men jag får snart gå hem så det är skönt. ska ner till centrum en snabbis sen och kolla på lite saker, även fast jag knappt har några pengar eftersom jag inte har fått mina 150 kronor från mitt återköp, blir så galen! mensvärk har jag också å det gör inte saken bättre.

sen ska jag åka hem till viktor å kolla på idol-finalen och tjocka i oss nånting förmodligen! mysigt! nu ska jag lyssna på lejonkungen för det satte dom på nu. ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0