haha tina på sitt menshumör :D jag fick mig iallafall ett gott skratt :D

Veronika

läs och komentera: http://missveronika.blogg.se :):)

15:43Tina

varför?

15:43Veronika

nehe

15:43Tina

du kommer ändå inte bli nån blondinbella

15:44Veronika

haha tror du jag vill de ? :):)

15:44Tina

nej, men man brukar inte skriva till folk att dom ska läsa å kommentera en blogg

15:44Veronika

jag brukar :):)

15:44Tina

iallafall inte folk man "känner"

inte känner

15:44Veronika

men hörru bye bye

dumt att skriva till dig :):) ta en ipren så kanske pms n försvinner :):)

15:45Tina

akta så jag inte kastar tampongen på dig ;);)

15:45Veronika

arå

hej då

15:45Tina

hejdå ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0