hemmakväll

TJOHO! Rebecca ska provträna i mitt lag å hon följer med redan på torsdag! äntligen tar hon sig i kragen å följer med, något jag försökte med i sommras, men det gick inte så bra för mig :D
egentligen skulle ju jag ha varit i skolan nu, men min lärare var sjuk så jag fick sluta ca: 3 timmar tidigare, vilket jag inte tackade nej till!
dagen kommer förmodligen spenderas hemma vid datorn och i sängen. viktor skulle hem till sin mamma å äta middag och kanske göra andra saker, så de var ingen ide att jag åkte dit, får åka till han imorn istället!



Jag blir irriterad när du skriver att du vill träffas, eller du säger de när man frågar iallafall, sen när man skriver till dig på facebook eller skickar ett sms så svarar du inte. jag vill faktiskt inte hunda efter dig, även fast jag vill träffa dig. du kanske nöjjer dig med dina nya vänner och skiter i oss "gamla" ? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0