julafton!

Nu är julen över och det är ett år kvar till nästa, de låter som en evighet, men sen när julen är en dag ifrån så tänler man "gud vad fort året gick". igår va jag typ bara hemma, på dan iallafall. vi kollade på kalle anka vid 3 som alla andra år och vid kvart i fem kom brorsan, erica, rio å nuth. så vi satte oss ner å käka direkt. sen vid halv 7 vart de julklappsutdelning och jag fick lite kläder å halsband å ljus med ett fat till.

vid 9 tiden fick jag skjuts av snälla Jessica till Viktor. å jag tycker om kommentaren "jag ser ingenting men jag kör ändå" ;) som man fick höra hela tiden :P men vi överlede :P när jag kom fram å sjöng hans familj å hans kompisar singstar å jag vart lurad till att sjunga av hans syrra, inte okej! men jag sjöng mot viktor å jag vann, två gånger faktiskt! är stolt över mig själv:P sen vart de lite buzz å sen skulle vi gå in å lägga oss.

jag förstår inte varför killar alltid är så romantiska när dom ger paket. han tog fram ett paket å sa, här börja med de lilla. de va ett jätte fint halsband som typ såg ut som en droppe med en diamant i. jätte söt! de första jag frågade var vem de va som hade valt de haha, men de va han, så då vart jag ännu gladare :P fick även en mjukis dress också som kommer komma väl till använding :P

idag har jag varit hos vikor å inte gjort någonting i stort sett. åkte hem vid 4 å nu har vi precis ätit klar typ, de vart julmat idag igen, så nu vill man bara spy på julmat!

hade ni en bra jul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0