Måndag

åkte hem till viktor igår efter att jag hade ätit å lite så. vi gjorde ingenting som vanligt, satt bara å kolla på tv, å sen la vi oss i sängen å kollade på astrid lindgrens jul och drack julmust, det var mysigt. när jag skulle åka till skolan så var bussen sen för att bussen som skulle gå 08:49 var trasig tror jag. så jag gick till t-banan. men den gick inte heller för att det var någon som var sjuk i östermalmstorg. så jag gick tillbaka till bussen för å se när den skulle åka,. då satte dom in en buss som gick ca 10-15 minuter försent, men de gjorde ingenting för jag hade ändå inte nån riktig lektion. gick till rättskunskapen och skrev en utvärdering sen slutade jag. så nu sitter jag  å väntar på de andra från klassen som har lektion och som inte har börjat än...

efter skolan ska jag till malin och mysa. HOPPAS HON INTE HAR GLÖMT BORT MIG IGEN! jag är hungrig och vill äta! hoppas det är god mat i skolan, men man ska inte hoppas på för mycket när det gäller farsta gymnasium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0