måndag

Fy vad jag är trött, håller fan på å somnar sittandes! idag va jag ju på rättegång (studiebesök) de vart inte som vi ville, men vi kom in på en tillslut och det var de som var det viktigaste! efter de åkte jag till farsta å tog blodprov å sånt. så om ca 3 veckor dyker det väll ner ett brav i brevlådan där det står att jag är heeeelt friskt! efter de gick jag hem till syrran å gjorde ingenting, "hjälpte" henne lite i tvättstugan å hon lagade mat till mig.. fiskpinnar med potatis. MUMS!

funderar på om jag ska gå å lägga mig i sängen å sova en liten stund å invänta paradise hotel som börjar klockan 10. orka att det börjar så sent, orkar ju inte hå¨lla ögonen öppna haha :D

imorn blir det en sen dag i skolan vilket jag inte ser fram emot, men snart är det lov vilket kommer bli ootroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0