min helg

HAllå där. jag har inte skrivit något på hela helgen tror jag, för jag har knappt haft tillgång till dator, och har jag haft det har jag inte orkat skriva. men iallafall..

i fredags va jag på student mässan i älvsjö, det var väll inget speciellt med det egentligen, bara en jävla massa människor som man fick tuppjuck på, och en skola som verkade bra. efter mässan åkte jag med ida hem för att vänta in jessica, sen åkte vi å handlade mat till kvällen. JEssica har fyllt 18 så hon skulle ha ett litet firande hos henne och sen skulle hon ut lite senare. Maten var god som alltid när man gör tacos, men de vart ett jävla hackande för lilla mig kan jag tala om!

i lördags va jag med viktor. han kom hem till mig på fredag kväll å sov hos mig. vi åkte hem till han vid 2 tiden, efter att vi hade fått i oss 2 styckna skinkmackor. (julskinka) de va smaskens. jag gick å la mig i hans säng när han hoppade in i en dusch å sov i typ 1 och en halv timme, vilket var skönt.. sen kom tre av hans vänner förbi å kolla fotboll. å sen vid 11 fick dom för sig att dom skulle ner på krogen.. jag vart inte så glad men tanke på att jag inte ens kommer in å att viktor skulle lämna mig bara sådär för att gå å ta "en" öl med sina vänner. Tack för att du kunde prioritera mig före, för en gångs skull!

idag vaknade jag upp, grinig från igår. gick upp åt frukost å sen kollade vi på skidskytte stafetten, ingen höjdare kanske, men en 6 plats vart de iallafall för grabbarna. kvart i ett åkte jag mot farsta för att möte upp mamma så vi kunde gå en stund i farsta, jag fick med mig ett par "glansiga" jeans hem för 200 kronor från hm, och min typ sista julklapp, skönt att nästan vara helt klar med den biten!

Imorn ska jag på studiebesök på tingsrätten. de kommer bli kul, om vi får en bra rättegång att gå på. jag ser fram emot de faktiskt! sen vet jag typ inte vad jag ska göra. mer än attt jag ska till läkarn på eftermiddan å lämna lite prover, istället för att följa me på studiebesök i riksdagshuset.

nu känner jag att det nästan vart ett för långt inlägg, men de är sånt som händer, ha en bra kväll /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0