nyår

Jahapp, då va de nyår igen då, de känns inte som de faktiskt men jag vet inte varför. vädret är åt helvete också. det snöar å har sig, och det är inte possitivt för oss tjejer som ska fixa håret å greja. de kommer bli förstört såfort man går utanför dörren, så de känns egentligen onödigt att fixa håret!

idag va jag iallafall duktigt å gjorde mig havregrynsgröt till frukost, sen åkte jag å jessica iväg till tyresö för att kolla lite i en skobutik, å jessica fick med sig ett par skor hem och en ring. nu sitter jag här å gör ingenting, ska börja fixa mig lite smått om ett tag hade jag tänkt. jag är så dålig på att planera sånt, för man vet aldrig hur lång tid de tar att fixa sig.

nu väntar jag på hårfönen sen jävlar ska mitt hår bli snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0