skit lördag

 Nu är jag nyduschad och handduken sitter på huvudet och underkläderna är på! nu är det bara frukosten som ska i, men eftersom att jag åt lite godis på morgonen så mår jag mest illa och vill inte äta nått på hela dan, men när illamåendet går över kommer de att ändras! jag å viktor lär inte träffas eller knappt prata idag heller, vilket är tråkigt. jag hatar att bli ignorerad och det är precis det han gör, ignorerar mig. han säger att han ignorerar alla just nu, får hoppas det stämmer!
jag vill träffa någon men det går inte så bra för mig, jag skickade sms till angelica, men de har inte kommit fram, jag har ringt jessica men hon svarar inte, jag har skickat sms till issa men hon var upptagen hela dagen, jag har ringt malin å hon skulle ringa när hon kom hem, så man vet aldrig när de samtalet kommer. jag hatar när man känner sig så liten å bortglömd, när världen käns så stor och man har ingenting att komma med. då vill man bara gå å lägga sig å sova tills sommaren är här och ballkongen blir sista räddningen, för det är den ända som inte kan säga "nej, jag kan inte" eller "nej jag vill inte"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0