snart är det år 2010

blä vad vädret är tråkigt, det är kallt å man vill inte gå utanför dörren, men de måsta jag göra. om ett tag ska jag skicka ett sms till emelie å förmodligen springa över dit en stund, sen ska jag gå ner till centrum å lämna tillbaka ett par strumpbyxor som var försmå, jag har helt enkelt 40/42 i strumpbyxor, det är bara å inse de. sen vet jag inte om jag ska köpa en hårfärg också å förga håret lite mörkare, får ställa mig i spegeln å försöka lista ut om jag är nökd med den färgen jag har eller inte.

imorgon är det nyår och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, förutom att jag är välkommen hos jennifer på middag<3 viktor är efter å kan inte säga om vi ska vara tillsammans eller inte, och det skulle vara bra å veta de så man kan planera lite, för jag vill inte stå där på nyår å jag inte får följa med någon på party för att jag va så sent ute.

vad ska du hitta på, på nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0