snön faller än

Blä vilket jäkla väder! det har ju snöat hela dan, kan de inte bara sluta snöa snart? man kan knappt gå för man inte ser nått för man får all jävla snö i ögonen! försöker övertala mattias att han ska skjutsa mig till skogås sen till mitt spelarmöte men de går fan inge bra. å nu har han insett att hans bil är en snöboll så nu kommer de vara ännu svårare att övertala han. FAN DÅ! :D de lär bli bussen för min del!

imorn börjar jag 12, å vi ska bara pyssla.. en lite onödig dag, men fan, jag går dit iallafall. vi är lediga på torsdag vilket är skönt. sen är det bara avslutning på fredag. julen närmar sig med stormsteg!

nej men nu är det slutskrivet för min del.. ha de bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0