snöstorms torsdag!

Nu har jag varit ute i snöstormen, de va inte kul alls, speciellt när man inte har några vinterskor! åkte från viktor vid halv 12 kanske? och då åkte jag till liljeholmen å kolla runt lite i affärer där. skulle leta efter julklappar. jag fick med mig mjukisbyxorna petta ska ge bort och en julklapp mamma ska ge bort, men den hittade jag i farsta. hoppas den blir bra! jag köpte mig även en mössa från H&M. jag hatar att ha mössa för att jag är så ful i de. men de är verkligen kallt ute så jag va tvungen!

sen ikväll har jag träning. inget jag ser fram emot eftersom jag måste ut i snön då. hade hellre stannat hemma å satt upp julgranskulor med mamma!

hoppas ni som inte har varit ute har blåst bort! ha en bra dag /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0