söndag-måndag-tisdag ;)

hallojsan! min julklapp från jessica var att jag skulle bli bjuden på bio =) så vi åkte till heron city i söndags och kollade på den nya filmen "old dogs". filmen vart helt okej faktiskt, men jag trodde den skulle vara liite roligare, men några goa skratt fick man iallafall. efter de fick jag skjuts till viktor av jessica, och vi gick å la oss nästan direkt efter att jag hade kommit dit. i måndags gjorde jag ingenting, va hos viktor hela dagen. planen va att jag skulle till skärholmen efter att angelica hade slutat men de vart inte så.

idag har jag gått en sväng i stan å jag kan påpeka att de va onödigt att åka dit, för de va så jävla mycke folk så man orkade inte ens kolla på sakerna, man gick in, gick ett varv i affären å sen gick man ut. åkte till farsta istället å fick med mig underkläder å smink hem.

har ni hittat nå kul på mellandags rean?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0