Tisdag

Jag sitter nu i skolan och gör inte ett skit! vi har projektarbete men jag vet inte vad vi ska göra och det är ingen i min grupp som orkar engagera sig, men jag ska iallafalll intevjua min mamma nån dag i veckan, då har jag iallafall gjort någon nytta.. jag slutar fem idag och vill egentligen bara gå hem nu å hoppa in i en dusch å sen gå å lägga mig i sängen, men jag måste plugga för jag har samhällsprov på tosdag, något jag inte ser fram emot! och på fredag skag jag nog ta ledigt för att vi ska på nån mässa, och det verkar som om de inte är någon som orkar åka dit, och jag tänker inte åka dit själv, så då ber jag mamma sjukanmäla mig!

jag måste till läkarn nån dag också å lämna lite prover, för att se om njurarna å levern är helt okej efter körtelfebern jag hade i våras. men de tror jag att det är.. det ända som jag har känt att de har huggit till ibland vid njurarna, men de var länge sen sist!

något som är skönt är att jag är typ klar med mina julklappar, det är bara till petta å jessica kvar, men jag vet vad jag ska göra, jag hoppas bara att mina små ideér blir bra och att alla blir nöjda och glada! ska försöka börja fixa med en sak i helgen så jag har allting klart! skönt att man inte har så stor familj, så man slipper köpa så himla mycke julklappar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0