en solig fredag

Såhär "söt" fick jag bli idag, eftersom alla mina mjukisbyxor är i smutsen å mamma har inte tvätten förens imorn, har även haft jeans dom två senaste dagarna, å den här "fina" klädseln är väll rätt ovanlig att jag har på mig. men jaja man måste ju slå på stort nån gång.

Idag blir det iallafall inte att träffa viktor, han ska väll göra nånting annat, så då får jag också försöka hitta på nånting annat som inte alltid är det lättaste. skulle typ träffa angelica nu men de verkar inte bli så mycke med de för vi vet inte vad vi ska göra å då är de ingen mening med de hela. om jag har allt för tråkigt ikväll får jag se vad markus å issa har för sig, jag kanske kan leka med dom om dom vill de, eller så kanske det bara blir en hemmakväll, har ju ändå träning imorn.... och även match på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0