fredag å allt=)

nu är jag hemma efter en morgon med issa. gick upp halv 10, klädde på mig, åt frukost å sen begav jag mig till stan där jag träffade issa, vi gick till akuten där hon skulle kolla sin armbåge, men de va nog bara en blödning sa farbror doktorn. sen åkte vi hem till hennes å hennes familjs nya lägenhet å de va fint där. nybyggt å allt;) ska börja "fixa" mig snart. för jag ska in till stan med markus sen å sen ska vi två å issa på bio. (MYS)  så de är vad jag ska göra ikväll. gå på bio med minst två vänner så de blir kuligt. vi ska nog se i taket lyser stjärnorna. får se vad markus tycker om de haha:P

Vad ska ni hitta på en fredag som denna?=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0