fuck off and DIE!

Att man bor med en Alkoholistfamilj va ju ingen nyhet. fan vad jag är riktigt trött på att ha de såhär. att man inte ens kan få sova 1 på natten är ju fan helt sjukt. man kommer hem vid halv ett. går å lägger sig å sen ska fyllot/pundaren gå upp å sätta på musik. TACK FÖR DEN!! han säger att ingen respekterar han när han ska sova på DAGEN. så då kan han likagärna lyssna på musik 1 på natten. DU ÄR DUM I HUVUDET!!!!! kan jag inte bara ta studenten. skaffa ett jobb å sen flytta här ifrån. de låter ju så jävla enkelt men de är ju inte de tyvärr. allt tar sin tid. jag har lidit ett x antal år nu. varje/varannan helg sen jag va liten har jag lixom inte kunnat sova. VISST. andra har de värre, men eftersom jag inte har nått annat att jämnföra med så är de här helt värdelöst för mig. de här är den sagan jag lever i å jag vill att den här sagan ska ta slut! å sen börja om på ett nytt kapitel. aja ska sluta klaga, så får jag vänta ut att han stänger av. eller "råkar" somna. hoppas det blir snart iallafall så jag får den bra sömnen jag behöver. Har ju träningsmatch imorn så jag måste senast gå upp 11, men om jag ska vara uppe hela natten så blir de en "tidig" tid iallafall. jag får väll stå ut som vanligt och hoppas på de bästa.

Ha de bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0