hejsan bloggen =P

Idag har jag varit så duktig att jag har tränat igen. nu har jag gymat 2ggr den här veckan å de har väll typ aldrig hänt? idag tränade jag å angelica mage å armar å sen tog vi en massage utav vattenstrålar, de va faktiskt skönt :P sen gick vi till farsta å käkade en pasta sallad. jag tog en med kyckling och angelica tog en grekisk. Gott va de! Efter maten tog vi bussen till skogås där vi va hos hennes mamma, vi gick även ner till hennes granne ett ta å spelade otello eller hur de stavas å yatzy, hon vann på yatzy å jag på otello, 2 ggr tillåmed=P

Åkte sen me Markus, Wille, Jeppe å Jeppe å Tim å bowla, jag vart faktiskt stolt över mig själv, trodde jag va mycke sämre än jag va. Markus vann bara över mig med 5 poäng. jag va ju så nära att slå han! men jag vann över han första serien =P

Nu sitter jag här hemma å har allmänt tråkigt. sitter å funderar över om de är jag som håller på att sabba mitt å viktors förhållande. Jag vet att han vill å håller på att förbättra sig, men de blir ändå att jag blir tjurig hela tiden å de går ut över han så blir båda irriterade, vet inte vad jag ska göra för att de ska bli bra. får vänta å se helt enkelt,. antingen så blir de bättre eller så blir det inte de. Får gå å le hela tiden å verka jätte glad å positiv så kanske vi slipper dom här små "tjaffsen".                     Nu har jag gnällt klart, ha de bra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0