inställd träning.... igen

Träningen är inställd idag också och de  börjar kännas tråkigt att onsdagsträningen alltid är inställd pågrund av is å sånt på planen. Varför satte dom inte in nå värmeslingor under gräset så man slipper inställda träningar hela tiden. jag tror att vi har fått 3 inställda träningar i rad nu om inte mer... aja får väll se fram emot inomhus träningarna som är på helgerna!!!

Mitt finger som jag stukade i helgen har blivit bättre men det är fortfarande lite svullet och blått. jag hoppas de inte är nå långvarig stukning för de orkar jag inte me eftersom jag är målvakt, de är så lätt att de går upp igen. min tumme som jag stukade för ungefär ett år sen vart typ nyligen bra men är fortfarande rädd att den ska bli cp igen om jag får nån boll på tummen. de är jätte jobbigt att behöva tejpa fingrar hela tiden...

Idag händer väll inte så mycke för mig.. jag kanske ska försöka sätta mig ner med min historia som jag borde ha gjort för 100 år sen. har ju prov på onsdag å jag har inte ens svarat på frågorna. fy mig :p

Ska du hitta på idag då? /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0