inte bra me för lite sömn

Igår vart de en SEN kväll, inget jag önskade mig. Jag åkte in till stan vid 6 å mötte upp issa, markus å wille och sen efter en timme typ träffade vi jannica å jeppe. vi åkte till huddinge för wille skulle byta om. innan vi åkte till skogås frågade jag wille om han kunde köra hem mig senare på kvällen och han sa att han kunde de. när klockan vart tjugo i 1 frågade jag han när han hade tänkt å åka hem å hans svar vart. Sent! KUL att jag skulle upp jätte tidigt. de slutade med att jag va hemma vid 3 å jag skulle upp 7, så jag sov knappt 4 timmat inatt. jag kan säga att jag va gaaaanska trött på praktiken idag, när jag vaknade kände jag mig bakis å jag såg ut som skit. nu vet jag att jag ska åka hem istället ;)
 
kommer åka hem till viktor om ett ta. får se när jag somnar men de lär väll bli tidigt antar jag. om jag inte helt plötsligt blir jätte pigg å ligger vaken halva natten.. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0