kallt!

Något jag inte tycker om är kyla i hemmet och här hemma är det 17 grader för tillfället... fan ska man behöva ha vantar på sig inomhus för att inte frysa? mina händer är iskalla och det känns som om man skulle behöva två tjockträjor för att inte frysa plus ett par jätte varma tofflor. det räcker väll med att de är kallt ute.  HÖJ TEMPERATUREN I HUSET TACK!

Dagen i skolan gick otroligt snabbt idag för vi hade bara skapande fån 9 till halv 12 och då va man sysselsatt hela tiden. det är så skönt att känna att man har gjort nått i skolan och att man är nöjd med de man gör, även fast man gämnför med alla andra som gör ett mycke bättre jobb än en själv.

Idag är det alltså tisdag och det betyder att jag inte har någon träning. kommer alltså åka till älsklingen sen efter han har jobbat klart. han ska träna å så, så att de lär inte bli så mycke "Mysa" när jag kommer dit men jag klarar mig själv nån timme. kan ju sitta å glo på han när han tränar, skit bra:p kanske får nån puss lite då å då om jag har tur =)


Issa å markus har börjat träffas å de tycker jag är jätte kul.. får hoppas att det blir nå seriöst i slutändan. de är kul att få veta vad dom tycker om varandra och så, de är nog de bästa med att "para ihop" två vänner, för man får dubbel information. jätte spännande:P haha

Förresten så va träningen skit tråkig igår för planen var hård och isig, så man var räd att halka så fort man rörde sig. stackars emelie ramlade när hon skulle passa iväg en långboll. aja har inte så mycke mer att skriva ha de bra /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0