kort å booooring inlägg

då var alltså första praktik dagen klar och det gick väll okej.... vet egentligen inte vad jag vill arbeta med efter skolan, men nu går jag BF å får göra de i 1 år till ungefär. jag började 9 å slutade 4, en ganska bra tid. imorn börjar jag 8 å slutar 3. vet inte vad jag ska göra ikväll.  kanske åker till viktor men får se hur de blir med de.. kanske tar en plugg kväll istället eftersom jag å viktor ändå inte kommer få så mycke tid ihop tills vi går å lägger oss så då känns det lite meningslöst.

har inte mycke alls att säga, men ska käka snart. kommer väll inte bli nå mycke roligare inlägg ikväll.... får se om jag slänger in nått senare eller imorn... ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0