korv finger

Jag la mig i sängen tidigt igår, vid typ halv 9. jag väntade in filmen "den gröna milen" men de vart inte mycke jag såg, eftersom det är en film inte jag sett så försökte jag verkligen hålla ögonen öppna. men när jag insåg att de inte skulle gå typ 30 minuter senare stängde jag av å somnade som va väldigt skönt.

Mitt finger har typ blivit mer svullet tror jag å de ser lite böjt ut å jag hoppas det är de svullna som gör så att de ser böjt ut för jag vill inte ha fingret böjt! idag händer inte nå speciellt allt, har absolut inget planerat så jag får se om jag åker nånstans å träffar nån eller bara är hemma. börjar praktisera imorn också, å nu vet jag inte om jag ska tycka de kommer bli kul eller inte. men de måste ju göras! Det är kallt ute å de lär de ju vara imorn också så jag hoppas dom inte ska vara ute så mycke!!! måste ju ha min gammla jacka på mig när jag ska praktisera eftersom den jag har nu är ju vit... så nu kommer jag säkert se ut some n fågel för den dunar jätte mycket från fickorna för dom ät typ trasiga. sucksucksuck! aja sätter väll punkt för mig där. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0