ledig imorn:)

Det blir en liten tripp till pojken min efter maten. det kommer antagligen bli som vanligt att vi kollar på film eller nått. Imorn är jag ledig för det är nån planeringsdag på förskolan (SKÖNT) så jag kan sova "länge" de brukar inte bli så länge när jag är ledig men ändå. ska kanske träffa issa imorn också om hon inte har handbolls match, hoppas det inte blir så för de va länge sen vi träffades. de blir ju inte så ofta men när vi träffas så är de trevligt. hon skulle höra av sig senare ikväll eller imorn.

Har träning i helgen å de kommer nog bli skönt. har ju inte spelat nått sen åland typ, förutom cupen i helgen som gick åt helvete å va tråkig. kommer förmodligen spela nästa helg också, då är de nog en vanlig inomhus cup med fem-manna mål och riktigt GOLV.... fan i helgen spelade vi ju på is å en matta över de å de va gaaanska hårt...

Nog med mitt muppiga skrivande. skriver nån gång i helgen då.. ha de bra /Trollungee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0