min helg

i Fredags: Fick jag sluta 40 minuter tidigare och det tackade jag för å började gå till bussen, Jag ringde angelica som var i farsta, så jag mötte upp henne, sen så gick vi till ett café och hon bjöd mig på en varm choklad och så satt vi där ett bra ta och pratade lite. vid 4 kom malin och jag fick tillbaka mina vantar efter nästan ett år. TACK SÅ MYCKE =P dom skulle vidare till gullmars så då gick jag hem. Träffade Markus å gänget vid 6 kanske och vi satt bara hemma hos jeppe å markus å gjorde inte mycke, Malin å angelica kom över men de varade inte speciellt länge. malin såg jag inte av nånting för hon va i ett rum å prata i telefon å sen skulle hon hem. å sen ett ta senare åkte angelica också så då va de bara jag kvar då av tjejorna. Jag låg typ å halvsov på tim en timme och sen vart klockan 2 å då gick jag å la mig.

i lördags: Var det ju alla <3 dag, och de vart en lite annorlunda alla <3 dag för mig.. å vissa andra. Jag hade cup borta i Rimbo å sista matchen var 20 över 9.så jag spenderade dagen i en sporthall. men de är ju mysigt de me. Första matchen vart de oavgjort. vi ledde först men motståndarna gjorde mål när de va 3 sekunder kvar. KUL! men man ska se de positivt, vi förlorade inte;) andra matchen förlorade vi och även den tredje matchen, men den sista vann vi äntligen och jag fick hålla nollan ! något jag försökt göra hela tiden, men de gick ju inte så jätte bra om man säger så... efter den sista matchen satte vi oss i bilen å åkte hem. jag vart avsläppt i liljeholmen (TACK ROBIN) för jag skulle till viktor. jag duschade å sen hoppade jag i säng å somnade som en stock.

Idag: Har jag bara legat å degat hemma hos viktor. vi har kollat på två filmen å ätit popcorn. riktigt söndagsmys;) kom hem för typ en timme sen kanske? å hade då fått 200 kronor + en ros av min söta farmor i alla <3 dag present. de är bara att tacka å ta emot.

Kommer nog bli att läsa på lite historia så att jag klarar provet på onsdag, men de ska nog inte vara några problem... hoppas jag!!! Nu vet ni vad jag ahr gjort denna helg. nu vill jag veta vad du gjort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0