min helg

I lördags vaknade jag upp i en 90 säng med issa hos markus. MYS! hade hellre velat sova ensam i min säng å få en bra sömn, men jag fick ju inte som  jag ville. halv ett hade vi i laget samling och vi gick igenom hur vi skulle spela å på vilka platser, sen begav vi oss till enskede ip och satte igång matchen. den slutade 1-1 och jag räddade en straff (stolt) sen åkte jag hem, duschade, "tjaffsade" lite med viktor. käkade å sen åkte jag till viktor efter lite om och men. Sen satt vi hemma hos calle å kolla på melodifestivalen. alltså fan vilka dåliga låtar de är! har inte sverige nå kvalite i sitt låtskrivande eller? asså dom som gör låtarna måste ha jääävligt dålig smak, vi kommer aldrig ha nån chans att vinna eurovision song contest - om vi ens får tävla där. måste vi inte kvala in med våran låt eftersom vi typ kom sist förra året?

Igår låg jag hos viktor hela dagen å vi kollade mest på film. vi såg yes man, bedtime stories och sexdrive. alla va väll okej men man har ju sett bättre. åkte sen hem vid halv 8 och då märkte jag att min mp3 va borta. KUL då skulle man sitta i sin ensamhet på t-banan å inte ens kunna lyssna på musik. Antingen har jag tappat den utomhus i örnsberg på väg till calle, eller så har något tagit den eftersom de va lite fest där med massa folk. eller så har den ramlat ur fickan hos calle eller viktor. aja, får väll lyssna slut på batterierna i telefon då, de va ju inte världens nyaste mp3 så jag deppar inte ihop för de.

Idag är det måndag å de betyder att det är min första lovdag. hur ska jag spendera den då?  jo jag kommer väll vara hemma hela dan om de inte dyker upp nånting annat å sen ikväll ska jag på föreläsning om fys och kost. ska bli intressant "tror jag"           Nu har jag skrivit ett långt inlägg för att vara mig så nu sätter jag punkt. ha de bra i vinterkylan /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0