min helg

Fredags: I fredags var alltså jag, issa å markus på bio och såg bröllopsduellen. den va faktiskt rolig. å till och med markus skrattade även fast de är en typisk "tjej film":P efter bion åkte issa hem och jag å markus åkte till huddinge där vi gick till william å inte gjorde ett piss. vi gick å la oss vid tre men jag somnade inte helt förens vid 5 å sen vaknade jag vid 8 å kunde inte somna om så jag va gaaaanska trött på lördagen.

Lördag: Jag drog upp markus vid halv 10 så jag fick äta frukost innan vi skulle åka. Jag hade ju träning så va tvungen att åka vid 12. vi satte oss på bussen å jag var hemma runt halv 1 å då va de bara att packa saker å åka till träningen. mitt finger kändes inte så bra när dom sköt. men jag överlevde träningen med ett lite ondare finger "undra hur de går på lördag då". efter träningen åkte jag hem och duscha och satte på mig myskläder för jag skulle hem till viktor å halv sova i hans famn trodde jag. men så vart de inte å vi plus vladde åkte hem till calle å kollade på melodifestivalen med annat folk och jag led i 1 timme typ för låtarna sög. vi kollade på björngustafssons dvd å sen halv sov jag i soffan. så jag å iktor gick hem till han vid 12 å jag somnade på en gång.

Söndag: Jag hade ställt klockan på 9 och hade då tänkt att gå upp å äta frukost och så men jag tänkte att jag skulle vara lite snäll m ot älskling så jag gick upp och gjorde mig klar, gav han en puss och smög därifrån för jag tyckte han skulle få sova vidare. jag kom hem, åt frukost och sen begav jag mig till skågås för att sen åka till länna sport åoch testa träningskläder. byxorna var ju inte dom snyggaste och vet inte ens om dom va  sköna. men de väntar ju å ser när man börjar träna i dom. åker å tränar vid 4 i en timme med laget. är seg i kroppen så skulle hellre avstå men jag måste träna på söndagarna eftersom det är en av träningstiderna vi har, så de är väll bara att träna och sen se glad ut ;)

De här är nog den första helgen på länge jag har varit sysselsatt hela tiden :P kors i taket =)

Vad gjorde ni i helgen? /Troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0