sen träning idag

Idag var jag i skolan på första gånen på 2 veckor och jag ska erkänna att dagen gick väldigt fort även fast jag slutade 4, och jag satt även kvar 20 m inuter så jag gick från skolan 20 över 4. inte illa;) ska börja göra "iordning" mig och packa ner träningskläder och sen möta markus i farsta vid typ halv 7 någongong. ska till donken å käka (iallafall jag) å sitta å prata lite =) sen vid 8 blir det att åka å träna, de är en sen träning men de är bara att vänja sig.

På lördag är det ju alla <3 dag och jag får se om jag spenderar nån tid med älskling. om vi träffas så lär de bli senare på kvällen för han ska poå kalas å jag ska spela fotboll. men även fast jag bara får en timme med han så blir jag glad<3

Vad ska ni hitta på, på alla <3 dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0