stolt över mig själv

Löpningen idag gick helt okej för att vara hur otränad som helst. har inte sprunigt alls på flera år. förutom på uppvärmingen å så på träningarna då, men de räknas inte tycker jag. vi sprang i kanske 15 minuter? till ett ställe där vi skulle springa i trappor. vi skulle springa hela vägen upp å gå ner 10 gånger. jag klarade typ 4 ggr eller nått sen va jag helt jävla död i mina ben. dom typ veksig när jag skulle ner för trappen. sen efter de skulle vi springa tillbaka till sprutan å de gick lite segare för mig hem än vad de gjorde för mig till trappen. men jag är glad att jag iallfall klarade av att springa dit å tillbaka för de trodde jag knappt jag skulle orka.

säger godnatt genom att visa denna söta bild på mig å jessica =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0