tjolahopp tjolahej

fan då, har blivit förkyld igen, men nu är de bara lite täppt i näsan å lite hostig nån gång iblandm hoppas det går över snart! Man kollar ut genom fönstret å de är fortfarande snö. jag vill ha vår å varmt, så man inte behöver gå i en tjock jacka å halsduk för att inte frysa, men sån tur får man tydligen inte ha. vet inte riktigt vad som händer idag. ska kanske träffa issa vid 3? eller kanske träffa jessica. får se hur det blir med de

Igår va jag först med angelica å michis i skärholmen, sen åkte jag hem å tråka ett ta. efter middan kom rio å jessica å hämtade mig å vi åkte å hyrde film (mirrors) och åkte hem till dom å tittade på den. helt okej film faktiskt, men halvdåligt slut. de ska ju vara lyckliga slut i filmer! åkte hem vid halv 11 typ. sen vid 12 vart det att sova, va grymt trött, men som vanligt vaknar man vid halv 3.  sätter punkt för mig här. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0