15/1-09

Skoldagen idag gick helt okej faktiskt, allt flöt på som de alltid borde göra. kom en bit på svenska uppgiften om att skriva en essä. har bara en liten bit kvar att göra så de är skönt. slutade även 2 timmar tidigare idag för att läraren va inte i skolan så vi fick en uppgift att att göra som tog ungefär 2 timmar. nu ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. blir väll kanske att åka till viktor om jag orkar å om han vill...

Igår va de första fotbollsträningen på länge å de gick ganska bra faktiskt.. kände mig skit slö i början men sen rullade de på å jag vart bättre med tiden.. har börjat våga lägga mig lite mer nu också. måste bara lära mig att skjuta ifrån mer med benen å att kunna "slänga" mig till höger också.. måste även lära mig att slänga mig i luften och att få iväg insparkarna.. men de kommer väll får man hoppas.

HAr inte så mycke att skriva så jag sätter stopp för mig här. /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0