3/1-09

Nu har dagen gått och det jag har gjort är att jag varit i centrum och kikat lite. ville hitta ett par skor men efersom farsta har sånt litet utbud så kom jag hem utan skor. de känns som om de bara finns  killskor nu för tiden, aja får åka in till stan nån dag å kolla lite. just nu väntar jag på att älskling ska höra av sig, han är på dop så de kan bli när som helst faktiskt, vill heller inte ringa å störa, så jag får ha tålamodet att vänta. ska väll träffa han sen å antagligen ta de lugnt. vad ska ni hitta på en kväll som denna? /tina


Juste, glömde bort att säga att jag har fått ett SKIT schema. ville bara påpeka de så folk ska tycka synd om mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0