Åland idag =)=)=)

halv 5 ska jag alltså vara på brandsprutan i skogås och då är vi berädda på att åka till grisslehamn och sen ta båten till Åland. De kommer bli kul tror jag å jag hoppas verkligen matcherna går bra och att man inte gör bort sig. men de hoppas man ju alltid, spelar ingen roll vad de är för match.


Igår ringde spårvägens tränare och ville få mig att provträna där. han hade tydligen hört att jag va bra av farstas tränare tror jag. men jag tackade nej så länge. jag trivs i skogås så jag stannar nog ett ta till.. men man vet ju aldrig. men jag tycker att det är kul att en annan tränare ringde, för de har aldrig hänt förut å trodde aldrig att de skulle hända heller :P men nu har de hänt så kan aldrig klaga på att de  aldrig har hänt..


Kommer antagligen inte skriva nå mer inlägg i helgen, troligtvis så skriver jag ett inlägg på söndag när jag kommer hem om de inte blir för sent å jag är för trött... ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0