Åland imorn!

Sitter nu i skolan och har svenska och de är inge kul alls! håller fortfarande på med min essä för jag skulle lägga till lite saker. men hon tyckte iallafall den var bra men den ligger ändå på G nivå å de skulle ju vara kul om man fick vg på någon uppgift iallafall så att man har chans till högre betyg i den här kursen!

Idag slutar jag 4 och har kommunikation sista lektionen i fyra timmar, hoppas vi gör nått intressant så att man inte somnar! När jag kommer hem ska jag börja packa lite eftersom jag åker på turnering imorn å de är ju på Åland så man måste ju ha me sig mer saker än bara fotbollskläder. Kommer åka hem till älskling sen när jag är klar med packingen... han lät sur igår så jag hoppas han inte är de idag. han sa ioförsig att han inte va de men jag tror han va de iallafall.....

Vi har ju ny data hemma så jag har inga bilder eller någonting så de lär inte bli så mycke bilder för tillfället.. men vi ska köpa usb minne å fixa de satt musiken kommer över och bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0